-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Halaman

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

My FoStEr SiStEr.. (>_<)



ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

Salam mawaddah buat semua.. Hari ne nak citer something about my little foster sister..  (>_<)
Nama diberi Satriani bt. Haji Trimo. Saya start kenal adeq ne tym saya f4 lagi. Saya n the genk MPP yang laen kan mngurus ORIENTASI f1 2010 tym tuh.. Soo,, d situ pertemuan n perkenalan kami bermula. Even ketika itu kami x brape rapat sgt en,, tp saya tahu ada something 'special' kat budaq ne yang bole connect dgn jiwa kami sbgai adik-beradik.. hehe.Saya start amik adeq ne as my foster sister at 16hb Jun 2010 hahaha.. Actually x brape nk igt sgt tapi dlm area date cenggitu arh.. Ngeh3x.. (^^,)

Satriani merupakan seorang anak keturunan Jawa yang ready made from Indonesia (>.<) but dia membesar kat Sabah,Malaysia. Dia mempunyai keluarga yang mengusahakan sebuah restoran H***** M***** (dirahsiakan k..) kat area Kota Kinabalu. Selama perkenalan kami, saya tak taw plak favourite restoran family yang kami pergi selama ne merupakan restoran milik family dia... Addesss... Payah kita gne.. (>_<) Once dia mention tu restoran family dia, saya jarang makan kat restoran tuh. Segan arh,, HAHA. Saya suka makan sup soto made from Jawa yang dorang masak. huhu. Sedapp..!! Korang mesti pergi x pulang2 ke rumah sebb nak makan lagi sup soto restoran dorang.. Adduh..! Sedapp.. Bergh..?! (= =') Berabeezz plak saya ne. Hehe. Sorry..

Nak dipendek kn citer,, Saya x pernah menyesal berkawan dengan adeq ne even mungkin dia banyak kekurangan yang mungkin orang laen x suka tapi saya anggap benda tu sumerr datang dari Allah. Sebb prkra baekk tou burukk xkn jadi tanpa izin Illahi. Yea nda..?? haha. I guess I'm right.. There's no reason to break our relationship. If that so, it just a common reason k..

Bagi saya, dia sorang yang pemalu, pemendam, baik dengan kengkawan dia, dia hormat orang tua even orang tu pernah menyakitkan hati dia.. She owezz pretend 2 b cool 4 others sake.. huhu. What I'm talking about..?? Hurm,, nak kata dia ne beakk dalam sumerr hal... x jugee.. coz u know what..?? Normal people makes mistake.. Sepa2 y x pernah wat x tuh.. Plizz jumpa doktor or maybe a caunselor..Mana la taw ada wayar y x brape nk oke. Hahah.. I'm kidding oke, don't take it serious.. k.  Dia akan protect orang yang dia sayang.. protect camner tuh..?? huhuhu.. bukan bergaduh k,, thats bad attitude (= ='). Saya tetaw nak describe camner tp saya cakap apa y saya nmpak kat dia.

Satriani or Anie..
take care of ur self coz I'll 'going out' from our school starts last Dec 2011. Haha. There's so many experiences n knowledges we're learn 2gether.. Semakin hari, semakin kita meningkat usia dan masing2 ada hala tuju hidup masing2.. Semoga adeq owezz remember me n try to be more mature in future k..

Satriani sorang budaq yang setia dalam persahabatan,, once dy betrayed by some1 else, she will remember that till die. Butt..!! In no reason, she will 4give that person. Haha. Nak kata saya kurang faham anaq ne, hurm.. bole lerr,, tapi saya tahu dia lakukan yang terbaekk untuk dri dy sndri. Dia mungkin sorang yang kuat marah tapi orang kta DALAM HATI ADA TAMAN bha.. hahahaha.. (>_<)

Satriani juga sorang yang bole saya ktakan cute.. Almaklum lerr,, Ciptaan ALLAH itu kan Maha Agung. Siapa nak pertikaikan..??? But,, Same like me. Bila dia berdiam diri, orang laen akan kta dia tengah marah n bad mood.. Ohohohoh.. That's not true u know, mukanya mmg begitu. Matanya yang tajam macam musang membuatkan dia seperti nak telan orang. Hahaha.. Besa arh tuh.. Pendapat orang kite kne la trma iya x?? Tapi, saya nak katakan kat cne.. Don't ever judge a book by it's cover...!

Kalau kita nak kawan dengan orang, kita kne la ikhlas. Bukn niat laen2 oke. Krna SAHABAT e2 trlalu bernilai,, even just kita sebut perkataan e2 jak pown kita tahu ia lebih bermakna daripada just sorg kawan tou teman.. Jaga ukhuwah sesama kita, insan y unperfect.. oke gink..! Haha (>_<)

Hurm.. Saya rasa smpai takat ne jer la saya citer sal dy kat korang. Kot2 nt ada mende yang salah mention ker.. en? Haha. But, saya still sayang dia macam saya sayang adik2 kandung saya sendiri.. Semoga dia hidup bahagia dan mengecapi apa yang dihajatkan dalam dirinya itu..

Tahun ne adeq PMR en..?? Hm,, Best of luck deq.. Kaka owezz igt kamu dlm doa kaka. Doakan kejayaan bersama ekh..

Salam Ukhuwah Fillah Daiman Abada

I'm ur sister,    
Kak Atie,,     

1 ulasan:

AzianNazri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.