-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

!...PenPerfume9Ml...!

PEN PERFUME 9ml






Women
Bombshell (Secret Victoria)
Eau D’Issey (Issey Miyake)
Miracle (Lancome)
Midnight Fantasy (Britney Spears)
Weekend (Burberry)
Live (JLO)
Be Delicious (DKNY)
Apple Blossom (DKNY)
Gucci Flora (Gucci)
Gucci Rush (Gucci)
Vanilla (Body Shop)
Musk (Body Shop)
Tommy Girl (Tommy Hilfiger)
Flower (Kenzo)
J’Adore (Christian Dior)
Romance (Ralph Lauren)
Viva La Juicy (Juicy Couture)
Forbidden Rose (Avril Lavigne)
Amor Amor (Cacharel)
Chanel No.5 (Chanel)
Coco (Chanel)
Lola (Marc Jacob)
Siren (Paris Hilton)
Lady Million (Paco Rabanne)

Men
 Aqua De Gio (Giordio Armani)
 Armani Sport Code (Giordio Armani)
 212 VIP Men (Carolina Herrera)
Desire Blue (Dunhill)
 Desire Red (Dunhill)
 Dunhill Blue (Dunhill)
 Dunhill London (Dunhill)
 Energized (Hugo Boss)
Signture (Hugo Boss)
 Polo Red (Ralph Lauren)
 Polo Black (Ralph Lauren)
 Legend (Mont Blanc)
 Eternity (Calvin Klein)
 Hot Water (Davidoff)
 BLV (BLVGari)
 1 Million (Paco Rabanne)
Invictus (Paco Rabanne)

RETAIL

RM20 per pcs / SM
RM25 per pcs / SS
( exclude postage )

Belian Borong

Pakej 5 Botol => Rm12/botol
Pakej 10 Botol => Rm9/botol
Pakej 20 Botol => Rm8.50/botol
 ( exclude postage )

Petunjuk :
Tulisan Merah WANGIAN adalah TOP FAVOURITE PERFUME drp CUSTERMORS

BERMINAT UNTUK MENAMBAH KOLEKSI PERFUME..????

HUBUNGI SAYA / WHATSAPP SAYA
0149858030


TERIMA KASIH SYUKRAN…

!...CAR PERFUME...!

CAR PERFUME






 Vanilla
 Lavender
 Strawberry
 Apple
 Lemon
 Tutyfruity
 Pandan
 Mango
 CK Air
Honey Dew
 Seabreeze
 Rose
Whitegold
 Sepia
 Grape
Afterlemon
After Tobacco

RETAIL
RM11 per pcs / SM
RM12 per pcs / SS
( exclude postage )

JUALAN secara BORONG

Pakej 5 Botol => Rm7.80/botol
Pakej 10 Botol => Rm7/botol
Pakej 20 Botol => Rm6.80/botol

( exclude postage )

Juga boleh digunakan sebagai pewangi rak buku, alamari dan laci perabot. (>_<)

BERMINAT UNTUK MEMBELI & MENAMBAH KOLEKSI PERFUME..????

HUBUNGI SAYA / WHATSAPP SAYA
0149858030
(utk lg details)

TERIMA KASIH SYUKRAN…


..TEKNIKAL ERROR..

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillahi Rabbil ‘Aalamin..

Saya menyusun 10 Jari mohon maaf kepada pembaca2 entry setia blog sya tawajjuhcintaku.blogspot.com

Kerana ramai antara kalian yang baik hati untuk meninggalkan ulasan dan pandangan kalian ke dalam blog saya.

Namun, sya langsung tidak dapat untuk membalas ulasan2 tersebut.
Saya minta maaf, mungkin sebab kecuaian saya sendiri silap setting mana2 port ulasan sehingga menyebabkan kesusahan saya sendiri untuk memberi respon ulasan kalian dan secara tidak langsung telah meninggalkan salah faham di hati kalian kerana saya tidak membalas ulasan kalian..

Maaf beribu maaf..

Sekiranya ada pape persoalan atau pendapat, kalian bole la letak no fon kalian kat ulasan spya sya bole kontek kalian secara terus ye…

Saya akan usahakan untuk memperbaiki masalah ini..

InsyaAllah..

Tu sahaja makluman daripada sya.
Mohon agar kalian dapat memaafkan sya atas kecuaian dan kesilapan teknikal yang berlaku k.


Wassalamu ‘alaikum wbt…

~~~ REZEKI ~~~

Assalamualaikum WBT..

Yea… Sumandaq Sabah suda kembali…! Hehehe..
Oke, sya bukan sumandaq tp suda jd MADAM.. Puan Fatin.
Sya nikah dgn zauj sya yg bernama Afif pada Mei 2014 (setahun selepas sya STPM) Huuhuu..
Sya nikah pda umur 20 thn dan sya ada sorg anak paling comel bernama Muhadif.
Sebab tu la bha kan sya agak busy.. Blog sendiri pun agak terabai.. tp ndapa.. sya suda kembali.. Hehehehe.. Agi idup Agi Ngelaban..!
Alhamdulillah…

Sekarang bkn nak cerita pasal diri saya tp sya nak kongsi sedikit ilmu yg sya dapat.

~~~ REZEKI ~~~

Seringkali bha kan org cerita pasal rezki ne. Ya!
Sya maw bgtaw tips untuk mudah mendapatkan rezeki.

Paling UTAMA adalah JAGA SOLAT..!
“Bila seseorang itu betulkan solat dia, dia sedang betulkan hidup dia..!”
~Ustaz Ebit Lew~
Betul kata ust.. Bila kita solat… Allah janjikan pada kita kemenangan..! Apa-apa shja yg kita perjuangkan akan kita perolehi bila kita solat. Sememangnya bukan la kmenangan yg batil sbb solat tu mencegah kita drp perkara2 munkar. Betul bha kaaann…

Kemudian nak dapatkan rezeki kita kena SEDEKAH..!
Allah kata dalam Surah al-Baqarah ayat 3, mafhumnya:
“(Iaitu)mereka yang beriman kepada perkara ghaib, melaksanakan solat dan menginfakkan sebahagian rezeki yang kami berikan kepada mereka…”
Ya! Ustaz Don ada ckp berkaitan FORMULA SIMPLE utk dapat rezeki dgn mudah. Ustaz Don bilang kan, kalo kita dapat rezeki, kita kena kongsi atau sedekah. Bukan Ustaz maen kata ja.. ALLAH kata..! Ibarat Allah kata kepada manusia ‘Bila engkau minta dan aku bagi, engkau mesti kongsi atau sedekah rezeki ini kepada orang lain jugak’

Haaaa.. Bulih faham baini kannnnn…

Seterusnya KUNCI KEJAYAAN itu berada di tangan kita, bukan tgn orang lain. Ne adalah sebuah ayat power drp salah seorang jutawan internet kita Irfan Khairi.
Bila kita maw Berjaya, kita kena rancang ntuk berjya bkn hanya sekadar berkata-kata di mulut shaja. Tindak balas fizikal dan mental kena berjalan jugak taw.. Hehehe..
Orang Sabah bilang ckp nda serupa bikin bha kou ne….
Sbb tu la pepatah Melayu kata.. Hendak Seribu Daya, Tak Hendak Seribu Dalih..
Orang yang Berjaya ne.. Dia sentiaa mencari jalan, bukan mencari alasan.. DO MINDED PLEASE!

Seorang ustaz yang bernama Ustaz Mis Bahuddin selaaaaalu pesan kepada kami pekerja2 di bawahnya ne.. Berkaitan REZEKI. REZEKI.. REZEKI DAN REZEKI..
Lalu Ustaz Misbah pun berkata,
“Kenapa sya ulang2..?? Sebab ORANG YANG TAHU BELUM TENTU DIA SEDAR.. TAPI ORANG YANG SEDAR INSYAALLAH DIA YAKIN… BILA DIA YAKIN… DIA TAHU APA DIA NAK BUAT..”
Saya menjadikan kata2 beliau sebagai salah satu pendorong buat saya dalam menceburi bidang bisnes ne.. Alhamdulillah.. Sya Berjaya juga melalui segala rintangan dan susah payah dgn keyakinan yg sya ada. Begitu juga dgn Mama Anggerik selaku mentor sya juga dalam dunia bisnes ne. Beliau sntiasa share ilmu kpda sya dgn hati yang trbuka. Juga sntiasa memberi tunjuk ajar kpd sya.

Syukran ya Ustaz.. Syukran ya Mama…

Begitulah rasanya bila kita perolehi rezeki yang berkat…
Kita merasa selamat, tenang dan senang hati..
Sbb rezeki kita peroleh drp sumber yg halal dan kita dpt manfaatkn pn pd tmpat yg halal..
Alhamdulillah..

Dan apabila kita berterima kasih pada manusia, secara tidak langsung kita sebenarnya telah berterima kasih pada ALLAH. Krna nikmat rezeki yg kita dpt drp org lain tu pn dtgnya drp Allah Ya Razzaq.. Orang itu hya la sbg medium perantaraanNya shja ntuk mmberi kita rezeki.

Wallaahua’lam…

Jumpa lagi di entry akan datang…

Senang2… Boleh la join dan share channel sya UMMU HADIF di