-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Halaman

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

..TEKNIKAL ERROR..

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillahi Rabbil ‘Aalamin..

Saya menyusun 10 Jari mohon maaf kepada pembaca2 entry setia blog sya tawajjuhcintaku.blogspot.com

Kerana ramai antara kalian yang baik hati untuk meninggalkan ulasan dan pandangan kalian ke dalam blog saya.

Namun, sya langsung tidak dapat untuk membalas ulasan2 tersebut.
Saya minta maaf, mungkin sebab kecuaian saya sendiri silap setting mana2 port ulasan sehingga menyebabkan kesusahan saya sendiri untuk memberi respon ulasan kalian dan secara tidak langsung telah meninggalkan salah faham di hati kalian kerana saya tidak membalas ulasan kalian..

Maaf beribu maaf..

Sekiranya ada pape persoalan atau pendapat, kalian bole la letak no fon kalian kat ulasan spya sya bole kontek kalian secara terus ye…

Saya akan usahakan untuk memperbaiki masalah ini..

InsyaAllah..

Tu sahaja makluman daripada sya.
Mohon agar kalian dapat memaafkan sya atas kecuaian dan kesilapan teknikal yang berlaku k.


Wassalamu ‘alaikum wbt…

Tiada ulasan: