-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Halaman

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

...JiKa kAu Pilih AkU...

Jika Kau Pilih Aku

Jika kau pilih aku sebagai permaisuri hati,,
Pimpinlah aku menuju redha-Nya,,
Bukan membuka jalan untukku
Melangkah ke Neraka,,

Jika kau pilih aku sebagai permaisuri hati,,
Tutuplah matamu memandang kerana rupa, harta dan kelebihanku,,
Pandanglah aku dalam kekuranganku,,
Nilai kembali niatmu,,
Masihkah kau sanggup menghadapi segala kelemahanku..??

Jika ku pilih aku sebagai permaisuri hati,, 
Jangan rosakkan hatiku dengan merinduimu,,
Hentikanlah madah-madah terindah untukku
sehingga saat halal itu berlaku,,

Jika kau pilih aku sebagai permaisuri hati,,
Aku mohon agar kau sandarkan niatmu kepada yang menentukan,,
Aku pinta agar kau sentiasa dalam istikharah,,
Agar kita dapat menemukan insan yang tepat,,
Bukan sekadar menjadi bahan ujian semata-mata,,

Jika kau pilih aku sebagai permaisuri hati,,
Ketahuilah,,
Tak ku pinta kemewahan dunia,,
Tak ku mahu kaya harta,,
Tetapi aku minta,,,
Jadikanlah aku suri yang dapat mendapatkan istana di akhirat sana,,
Buku aku jaminan untuk bersamamu yang sudah mati dalam redha-Nya,,

Jika kau pilih aku,
dan jika ALLAH mengizinkan ku memilihmu,,
Ketahuilah,,
Aku akan memilihmu kerana-Nya,,
Saat itu adalah apabila aku tahu kenapa kau memilihku,
Jawapannya ialah,,
'Kau memilih aku kerana DIA'

"Ya ALLAH,, Tutuplah mata ini daripada memandang seseorang kerana dunia yang ada padanya,,
Biarkan mata hatiku berbicara tatkala insan yang kau redha dan yang ku tunggu sudah tiba,,"


Tiada ulasan: