-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Halaman

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

SeLaMaT hArI RaYa AiDiLfItRi 2012

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuhu..

Nak dijdkan criter.. Akhirnya saya beraya jugak kat kampung atas arahan bapa saya..
haha.. yang peliknya tuh.. Abang saya plak yang tak pergi beraya kat kampung..??!! He got sick..!! Demam katanya... But..!!! Saya y rasanya lebih teruk ada cacar pown pergi jugak beraya kat kampung, inikan pulak dia y hanya demam??? (= = ')
Isyh... takleh jadi nee...

By The Way...


Inilah gambar raya saya y tegh2 cacar.. huhuhu.. Sebalah saya ne anakwa.. Her name is Sofia Nurasyikin.
Yeah,, agak membimbangkan bilamana saya langsung tak wat kelija..
Hehe.. Tapi Alhamdulillah,, oke2 setja bha.. Ndada jua y bermaslah hari tuh.. Semua berjalan dengan lancar jak.. 


Ini plak gambar dua beradik.. anakwa saya.. comel kan?? Actually dulu lagi comel haha sebab sekarg dorang dah besar dah.. (>_<)
Kakaknya nama : Sofia Nurasyikin n Adiknya : Khaidie Ian
Anak abang saya yang sulung.. 


Ini family abang saya.. oppss.. ada lagi anak dorang... yang ne..


Haha,, yang ne memang kuat menangis.. Manja! Tak nak beregang dari bapa n mami dy.. :p
Abangnya : Mohd. Nazran n Adiknya : Nur Batrisyia Kakak ipar saya : Nur Saleha n Abang saya : Mohd. Afizan.. Family ne kami panggil tym raya tuh sebgai Green Family sebb dorang 1 family pakai hijau.. 

KAMI?? 
Kami toksah tanya ler adk-beradik kami ne,, Memang owezz Rainbow.. Hehe.. Pelangi bha . . 
Kitaorang sengaja pakai camtu supaya boleh seng nmpak.. haha..

Family kaka sulung saya pown hijau jugak..!! Fuuyoo.. Sebagai orang yang also wear a green clothes.. Saya cukup berbahagia hari tuh.. Hahaha.. But,, teda gambar family dorang dgn saya. So, just dapat ctaw jak ler.. 

Pape pown.. RAYA is owezz hv a Happy Moment even there's have a little unhappy situation..
Whats that?? 

It's.. RAMADHAN IS PAST WHEN SYAWAL WERE COMING..

I'll be miss u RAMADHAN.. See u next year..!!
Insya-ALLAH.. Amiiinnn...

Tiada ulasan: