-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px; border-radius: 25px 10px / 10px 25px;

Pelajari sesuatu yang baru disamping memberi pengajaran buat semua (>_<)

Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi SAW bersabda:
" Siapa yang Allah kehendaki kepadanya kebaikan, nescaya Allah mengujinya "
~Riwayat al-Bukhari~

...SyAwAl MeNjElaNg TiBa...

Assalamualaikum ye semuanyerrr...

Syawal tahun ne memang best.. haha. 
Brsyukur pada Allah yang telah mengatur segala2nya buat diri ini..

Saya raya tahun ne dalam keadaaan saya sedang dalam proses pemulihan daripada cacar air.. atau apa kita panggil tuh?? Chicken Pox.. Hahaah..
For ur information k.. Saya tak pernah kena cacar ag sebelum ne..
Baru kali ne dapat. E2pn bising tul bha famly saya tuh. Dorang xcaya saya x pernh kena..??!!
By the way, saya x kesah arh suma tuh...
Yang saya taw, saya hanya perlu diam dan bersyukur sebb tanpa izin Allah, semua ne xkn jadi..
Dan pasti ada hikmah Allah bagi ne kat saya..
mula2 memang saya tea taw pa maw buat sehari sebelum rya tuh..
Almaklum lerr,, pompuan2 n anaq2 gadis di kampung itu memang tak lari dari dapur, kalau bukn jadi  pengangkat barng2 pinggan mangkuk ke dapur untuk dicuci, maka mereka2 e2 akan jadi tukang masak..
huhuhu.. Jadi benda ne yang saya fikir.. 

JADI APA KAITAN..??!!
Haha,, mesti jadi tnda tya bha.. haha.
mmg la ada kaitan,, kalau saya pergi sana n join the club,,, konpom tersebar jangkitan cacar ku ne kat bebudaq yang x pernah kena ag kat kampung tuh..

" Ngam la tuh Ati,, orang bagi kau 'angpau' kau pun bagi orang 'angpau'.."
Beitulah kata2 mam ku,, Bila ku pikir, ada betul jugak tuh.. Soooo,,, Saya jadi tukang makan n tukang bercerita jak lah dengan genk2 kampung kat sana..

Nak dijadikan citer,,
Saya tak dapat jalan2 p ke mana2 raya ne,, mam tak bagi jalan2.. 
Hebat betul..!! Tahun lepas tu pun macam ne,, tak leh jalan ke mana2, dorang jer yang jaln2..
Abg2, adk2 n kaka gue jak yang dapat jaln2 p beraya p rumh owank.. Huhuhuhu..

Maw kata sedih tuh,, mmg tak jugak arh,, tapi ye lah.. Bosan bha urank bilank kan d uma sorang2...
Wat pape pown xle,, Asyk nk ngadap facebook jer,, bowink la..
Belajar????
Hurm,, belajar dah. xkan asyk nak ngadap buku je kott??

Jadi,, buat kerja uma ler jawabnyerrr...

Kemas tu, kemas ne, kemas sana kemas situ...
Insya-Allah, moga2 makin sihat walafiat la saya selepas ne.. Jaga kesihatan maa... 
Hehehe.. (>_<)

More important..!! Terima Kasih sangat3x.. Kepada Nur Azian Nazri, Nur Saadah Ajik dan Norliah Awang kerana sepnjg saya sakit kat asrama,, korang la yang sudi menemani, membantu saya dan mengingatkan saya tentang kesihatan diri dan rohani saya... Terima Kasih Sahabat2... 

Korang tak taw,, dorang caring bha sama saya.. hehe.
Azian,, Jangan lagi bersedih.. Semoa Azie ceria2 selalu k..

Semoga Allah memberkati dn meredhai Kmu semua sepnjang hidup kmu..
Peace Yo..!! 

Akhirulkalam,, Terima kasih kerana sudi membaca luahan hatiku..
Wassalam..


Tiada ulasan: